Toimitusehdot

Tilaaminen
Tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta, tuotteet klikataan ostoskoriin ja maksetaan ne valitsemalla maksutavalla. Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen.
Varmistathan, että tilaukselle annetut tiedot ovat oikein, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausta koskevissa asioissa otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse.
Kaikki hinnat sisältävät Suomessa voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Jos tilattu tuote on loppunut varastosta, ilmoitamme tästä asiakkaalle ja hyvitämme summan.
Asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin sähköpostilla info@piccunooa.fi  

Toimituskulut
Lähetykset toimitetaan Postin kautta, toimituskulut paketin koosta riippumatta ovat 5,50€ ja yli 120€:n tilaukset tulevat ilman toimituskuluja. Paketit toimitetaan asiakkaan lähimpään noutopisteeseen. Pienemmät tilaukset tulevat kirjeenä. Paketin voi myös noutaa maksutta Piccu Nooan toimistolta, joka sijaitsee Salon Kuusjoella, osoitteen saat kun noutoaika on sovittuna. Noutoaika sovitaan aina sähköpostilla etukäteen, info@piccunooa.fi  
Huomioithan, että posti säilyttää paketteja 7vrk. Tämän jälkeen paketti palautuu takaisin lähettäjälle. On asiakkaan velvollisuus noutaa paketti ajoissa noutopisteestä. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Postista noutamattomien pakettien kulut laskutamme asiakkaalta 10€/tilaus , (kuluttajansuojalaki 6:14) . Ja lisäksi veloitamme mahdolliset uudelleenlähettämiskulut.
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle (manner-Suomi). 

Toimitusaika
Tilaukset pyrimme postittamaan viimeistään 5-10 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, poikkeustilanteissa ilmoitamme toimitusajoista sähköpostitse tilanneille asiakkaille. Sekä ilmoitamme etusivuillamme jos on jo valmiiksi tiedossa, että on ruuhka-aikaa ja toimitukset saattavat viivästyä.

Vaihto ja palautus
Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakas vastaa itse palautuksien lähetys kustannuksista takaisin Piccu Nooalle sekä vaihdon yhteydessä perimme uudet toimituskulut. Huom! Emme lunasta postista postiennakolla lähetettyjä paketteja. Laita aina palautuksista/vaihdoista viesti asiakaspalveluun ennen lähetystä.
Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon vaihtamista.
Sovithan vaihdon aina etukäteen asiakaspalvelun kanssa. Näin varmistamme, että haluamasi vaihtotuote on saatavilla.
Reklamaatiotapauksissa olethan yhteydessä aina ensin asiakaspalveluumme info@piccunooa.fi   Reklamaatiota koskevissa viesteissä on hyvä olla jo valmiina kuva ongelmasta.
Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia; käyttämättömiä, puhtaita, tuoksuttomia, pesemättömiä ja täysin uuden veroisia. Tarkastamme tuotteiden kunnon ennen maksun palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin, joko noutamalla tai maksamalla postikulut. Asiakaspalautuksen mukana on oltava tieto mitä tuotetta palautat tai vaihdat, omat yhteystietosi ja tilauksesi tilausnumero sekä tilinumero palautuksen summaa varten. Puutteellisilla tiedoilla, tai ilman tietoja tulevia palautuksia emme pysty käsittelemään. Nämä tiedot voit kirjoittaa joko tilauksen mukana tulleeseen tilausvahvistukseen tai sitten erilliselle paperille. Jos tilauksesi on ollut tilaushetkellä yli 120€ ja olet saanut ilmaiset toimituskulut ja tilaus jää palautuksien jälkeen alle ilmaisen toimituskulurajan, pidätämme hyvityssummasta toimituskulumaksun 5,50€. Tuotteet tulee tarkistaa kohtuullisessa ajassa tilauksen vastaanottamisesta, emme käsittele reklamaatioita tuotteista jotka on toimitettu asiakkaalle yli 2kk sitten.
Kun palautus on käsitelty, lähetämme asiakkaalle sähköpostilla ilmoituksen siitä. Asiakkaalla tulee olla palautuskuitti/seurantatunnus asiakaspalautuksesta, siihen saakka kun palautus on käsitelty, tämän jälkeen kuitin voi hävittää.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Piccu Nooa ei vastaa kuljetusyhtiöstä johtuvista virheistä, kuten pakkauspussiin tulleista rei´istä yms.. Tarkistathan pakettisi kunnon heti ja tee mahdollinen reklamaatio Postiin saatuasi pakettisi.

Alennuskoodit ja lahjakortit
Lahjakortit ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Niitä ei hyvitetä rahaksi tai uudeksi lahjakortiksi, jos osa jää tilauksen yhteydessä käyttämättä, tai mikäli tilaus palautetaan.
Koodi syötetään sille varattuun kenttään ”alennuskoodi” ja tallennetaan. Huomioithan, että koodeja ei voi yhdistää, verkkokauppa sallii vain yhden koodin per tilaus. Jos sinulla on useampi koodi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Huomioithan, että alennuksen tulee näkyä tilauksen lopullisessa summassa! Ongelmatapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun info@piccunooa.fi  . Jos alennuskoodin kanssa on ongelmia eikä kauppa jostain syystä hyväksy koodia, otathan meihin yhteyttä ennen kuin maksat tilauksen. Huom! Alennuksia ei myönnetä tai hyvitetä jälkikäteen. Jos alennuksen saamiseksi on edellytyksenä jokin summa, huomioithan että alennuksen menettää jos palautuksen jälkeen summa ei enää täyty, alennuksen osuus vähennetään palautettavasta summasta.

Asiakasrekisteri
Pidätämme oikeuden käyttää annettuja yhteystietoja omaan markkinointiimme. Asiakasrekisteristä sekä tietosuojastamme voit lukea lisää verkkokauppamme alareunasta kohdasta Tietosuoja.

Tuotteiden värit
Huomioithan, että tietokoneen näyttö saattaa vääristää tuotteiden värejä. Eri erillä saattaa tuotteissa olla pientä värieroa.

Ylivoimainen este
Piccu Nooa ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja.

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta